Διαδραστικά κινούμενα σχέδια και παιχνίδια

Επισκόπηση

Στην ενότητα Διαδραστικά κινούμενα σχέδια και παιχνίδια, οι μαθητές αξιοποιούν την εμπειρία τους στον προγραμματισμό καθώς δημιουργούν προγραμματιστικές εικόνες, κινούμενα σχέδια, διαδραστική τέχνη και παιχνίδια. Ξεκινώντας με απλά, πρωτόγονα σχήματα και φτάνοντας σε πιο εξελιγμένα παιχνίδια βασισμένα σε sprite, οι μαθητές εξοικειώνονται με τις έννοιες του προγραμματισμού και τη διαδικασία σχεδιασμού που χρησιμοποιούν καθημερινά οι επιστήμονες πληροφορικής. Στη συνέχεια μαθαίνουν πώς αυτές οι απλούστερες κατασκευές μπορούν να συνδυαστούν για να δημιουργήσουν πιο σύνθετα προγράμματα. Στην τελική εργασία, οι μαθητές αναπτύσσουν ένα εξατομικευμένο, διαδραστικό πρόγραμμα.

Μεγάλα ερωτήματα

**Κεφάλαιο 1 - Εικόνες και κινούμενα σχέδια**

- Τι είναι ένα πρόγραμμα υπολογιστή;
- Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των περισσότερων γλωσσών προγραμματισμού;
- Πώς ο προγραμματισμός επιτρέπει τη δημιουργικότητα και την ατομική έκφραση;
- Ποιες πρακτικές και στρατηγικές θα με βοηθήσουν καθώς γράφω προγράμματα;

**Κεφάλαιο 2 - Χτίζοντας παιχνίδια**

- Πώς διαχειρίζονται οι προγραμματιστές λογισμικού την πολυπλοκότητα και την κλίμακα;
- Πώς μπορούν να οργανωθούν τα προγράμματα έτσι ώστε τα κοινά προβλήματα να χρειάζεται να επιλύονται μόνο μία φορά;
- Πώς μπορώ να βασιστώ σε προηγούμενες λύσεις για να δημιουργήσω ακόμη πιο σύνθετη συμπεριφορά;

 

Μαθήματα

Lesson 1: Programming for Entertainment
Lesson 2: Plotting Shapes
Lesson 3: Drawing in Game Lab
Lesson 4: Shapes and Parameters
Lesson 5: Variables
Lesson 6: Random Numbers
Lesson 7: Sprites
Lesson 8: Sprite Properties
Lesson 9: Text
Lesson 10: Mini-Project - Captioned Scenes
Lesson 11: The Draw Loop
Lesson 12: Sprite Movement
Lesson 13: Mini-Project - Animation
Lesson 14: Conditionals
Lesson 15: Keyboard Input
Lesson 16: Mouse Input
Lesson 17: Project - Interactive Card
elGreek